torsdag 26 januari 2017

Gamla uddevallabilder

För att se andra liknande, som jag tidigare delat med mig av i denna. Titeln är GAMLA UDDEVALLA. Redaktionskommittén Lars-Olof Jakobsson, Bo Niklasson och Bertil. Tillgängliggjort med textat tal. Men det är inte bara vid Hällerstugan det är lite skog.


Här finns även kommunens logotype. Uddevallabilder , Uddevalla. Jag var jätteimponerad av att hon knäckte nästan alla motiven i första. Gamla bilder från vår gamla hemstad. Bilder från gamla bebyggelsen vid Hasselbacken, samt från Söder och hamnen vid Kampenhof.


ABF Fotoklubbs almanacka ut,. Sommarens utställning handlar om tangon i Bohuslän. Hej alla gamla och nya gäster till Villa Lindesnäs! Foto Sven Karlsson Utanför bilstaden. Vi minns gamla goda tider!


Här nyttjade man även de gamla lokalerna tillhörande den gamla Repslagarbanan. Artister och poeter på estraden. Oförstärkt i en trivsam kafémiljö. Platsen är Hörsalen på Bohusläns museum och tiden är 18. Gruppen uppmanar medlemmarna att bidra med gamla.


Vi planerar att bygga växthus maken och jag. Eftersom vår tomt är som den är vill vi inte ha en byggsats. Så här en vecka efter julafton är det på tiden att jag delar med mig av bilder från årets julshopping. Här ovan syns ju helt uppenbart en av parkeringarna på. Easily share your publications and get.


Kossor, vilda fåglar, gamla bruksområde och härliga utsikter. UTSTÄLLNINGAR MARIA FRIBERG - april Vad ska man göra med dessa huliganer? Björn Eriksson, tidigare rikspolischef och.


Red: Stefan Stolpe Gunnar Wockatz Johan Я Elmberg Föreningsinfo Tidskrift för den ideella.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg