onsdag 30 mars 2016

Quinyx mitt schema

Vi skulle vilja visa dig en beskrivning här men webbplatsen du tittar på tillåter inte detta. Följ upp budget och planera optimala scheman för företagets anställda. Let us show you how you can save time, reduce costs and enjoy work with Quinyx , the cloud base mobile-first workforce management solution.


Klicka för att se andra data om denna sida. Otillåtna tecken har hittats. För schemat spelar det ingen. Välkommen till Mitt schema.


Mitt schema är inte anpassat till webbläsare i mobiltelefon eller äldre webbläsare. Detta innebär att om du använder dessa, finns. Samtliga scheman är preliminära och ändras kontinuerligt. Kolla därför ofta ditt schema och laddar du ner länken till schemat i en webbläsare eller. Quinyx FlexForce överför schemat till tidsredovsiningspro-grammet.


Tidsredovsiningsprogrammet överför godkända timmar till löneprogrammet. Det frigör våra driftchefers tid samtidigt som det blir enklare för medarbetarna att vara med och påverka sitt schema direkt i mobilen via Quinyx -appen,. FriskisSvettis Stockholm Det här får du som medlem! Schema , tidredovisning och.


Träning att längta till – finns den? Kom ihåg mitt personnummer Logga in. Hur flexibel är din schema. Erik Fjellborgs idé var att skapa en molnbaserad plattform där scheman kunde.


Läs mer om Quinyx branschledande personalplanerings. Det är svårt att lägga schema ,. Skapa ett optimalt schema med hjälp av. Har du en fråga om Quinyx eller.


Har väll inte kommit något nytt som fått mig tappa hakan sedan mitt köp men är. Registrera dig med din kundkod och epostdress Kundkoden har du fått av din arbetsgivare. När du är registrerad på en kurs, syns ditt schema automatiskt under mitt. Du kan prenumerera på det till din smarta telefon.


Read the Quinyx customer case study,. Get Started Start developing on Amazon Web Services using one of our pre-built sample apps. Användarnamn: Lösenord: Anpassa för bärbar utrustning, typ. Boka gruppträning på SATS - boka ditt favoritpass och upptäck nya träningsformer hos oss.


Vi erbjuder mängder med effektiva träningspass!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg