fredag 9 oktober 2015

Birk björkvatten

Naturens egen energidryck som är ekologisk! Vegan- GMOfri- Glutenfri- Antioxidanter - Vitaminer. Redan på vikingatiden drack man den livgivande björkens sav efter en lång hård vinter. Upptäck naturens egen energidryck du också. Med C-vitamin och aminosyror.


Tappningen sker i Danmark med sav från finska björkar och dryckerna innehåller björkvatten. Drycken innehåller björkvatten och är rik på antioxidanter och vitaminer. Medlemskapet är gratis och ger dig våra mest generösa erbjudanden, t. Jag tycker det var väldigt fräscht! Här hittar du våra bästa erbjudanden och sista minuten.


Boka din kryssning med Birka redan idag! Det har verkligen varit en tropisk värme här i Stockholm under ganska lång tid nu. Temperaturen har konstant legat runt 30-strecket och luftfuktigheten måste vara. Hälsosam sommardryck som avnjuts bäst väl kyld. Sealand BIRK är en dryck på björksaft.


Finns i flera olika smaker. Birk är helt ekologisk och. Den rena björksaften tappas tidigt på våren, när smaken är som mest uppfriskande och söt.


Nu har jag kommit hem ifrån Ica med Emmson och hämtat ut ett paket med lite roligheter. Jag har patat med ett företag som heter vsell. Välj bland alla smaker av björkvatten från Sealand Birk. Drick björkvatten som en hälsodryck eller använd som en bas till hälsojuicer eller smoothies. Jag fick ett bud i förra veckan när jag var nere och studsade i Amsterdam.


Som ekologisk och naturligt låg på kalorier har den blivit en populär törstsläckare. Fantastisk paketerat och genomtänkt. Jag som har en kreativ och konceptuell sida. Nutritionist Nathalie recommends birch sap.


Björksaft tillverkad av ekologisk björksav full av antioxidanter och C-vitaminer. Med fem olika smaker och med. BIRK Björkvatten är naturligt låg på kalorier och är helt utan tillsatt socker, istället får den sin sötma naturligt från björken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg