onsdag 28 augusti 2019

Linsåpa golv

Här hittar du ett stort utbud av kvalitetsgolv från kända varumärken. Såpskura golvet - Få detaljer i ett hus betyder så mycket för känslan och stämningen som golvet. Och varför envisas vi med att man måste använda linsåpa på sina golv t. Du behöver bara en rengöringsprodukt i ditt hem.


För dina golv , köket, badet och även för personlig hygien. Den går även att använda i tvättmaskinen. Tvätta händer, såpa golv , rengör penslar, ta bort fläckar på kläder eller använd som tvättmedel. Linsåpa liter, tillverkad av rå linolja.


Välkommen in till oss på Sekelskifte och våra linoljeprodukter! Jag har förstått av att läsa artikeln i renoveringshjälpen att det är viktigt att jag behandlar mitt vitoljade golv med en fet såpa. Såpa tillverkad av kallpressad rå linolja, helt utan tillsatser och kemiska ämnen.


Såpan kan användas till all rengöring så som penslar, golv , bänkar mm. Rengöring av golv Dammsug eller sopa golvet. Dosera dl såpa till liter kallt vatten. Torka golvet med väl urvriden trasa eller mopp. Golvet får inte det typiska.


Vi börjar med att tömma golvet från möbler och textilier. Sedan blöter vi golvet med kallvatten , en liten del åt gången då vi har ett stort golv. Om ni bara visste vilka mängder med linoljesåpa som går åt här hemma. Och ändå har vi inte ett enda skurgolv för tillfället.


Det enda golv jag skurar nu är. Den kan användas till all rengöring som penslar, golv , bänkar m. Jag har fått flera läsarfrågor angående detta golv jag visat tidigare, och jag är själv mycket nyfiken på vad det kan vara. Linoljesåpa till rengöring av golv , hu bil, båt och såpskurning. Till såpskurning, rengöring, båt- biltvätt, rengöring av penslar m. Ett såpskurat golv kan behöva special-rengöras med t. Vilken trafo till många 12V-spottar? Börja med att provvaxa så att du är nöjd med resultatet!


Tvätta golvet med linsåpa eller ammoniak och vatten. Blanda kaffekopp ammoniak. Biologiskt nedbrytbar och helt fri från kemikalier och tillsatser. Tillverkad av rå avslammad linolja.


Använd till att såpskura golven på traditionellt vis eller. Vårt ljusa York som är helt nyinlagt (har endast behandlat med linsåpa ) har blivit väldigt fult och flammigt vid golvbrunnen. Jag vet inte varför men tror att.


Har du använt linsåpa eller linoljesåpa (samma sak) använder du inget annat på dina golv efter det. Välj en såpa med mandeldoft som ger den traditionella. Rengör med svag blandnding av linsåpa och vatten. Pigmenterat vax för obehandlade golv , möbler m. Hallen efter jag skurat, hittade tyvärr inga före bilder.


Men jag brukar inte få bort all smuts runt dörrmattan, men allt försvann. Svårt att hålla golven rena. Skurgolv, målade golv , repor och stickor.


Använd en fet linsåpa blandat med lite kallt vatten, så återfettas golvet och blir blankt och fint igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg